goeie morre! - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Marieke Wanders - WaarBenJij.nu goeie morre! - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Marieke Wanders - WaarBenJij.nu

goeie morre!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

17 Augustus 2009 | Namibië, Swakopmund

goeie morre allemaaal!

hier weer ff een kort berichtje vanuit t prachtige afrika :D

kzit nu ongeveer op de helft van de tweede reis (mijn eerste eigen groep).
T gaat allemaal goed en de mensen zijn tevreden. In t begin wel ff wat problemen gehad met een overboeking, zodat de helft van mn groep ergens anders moest slapen, niet leuk! maar als echte reisbegeleider heb ik dit natuurlijk zo goed mogelijk proberen op te lossen, en uiteindelijk hebben ze t geaccepteerd (er was ook geen andere keus)

We hebben alle grote wildparken alweer gehad en zijn nu op weg richting Zuid-Afrika. Heb weer veel dieren gezien, ook de neushoorn en een cheeta!!! whaaa zoooo gaaf!!!!!

Verder gaat t ook allemaal goed. Ik kan goed met Boepie (de chauffeur) opschieten. Hij zorgt goed voor mij, kmoet steeds biltong, chippies, en droe worst van hm eten, maar meestal bedank ik toch vriendelijk en zeg dat ik niet net zo'n boepie als hem wil krijgen (hij heet eigenlijk willem maar boepie betekent dikke buik haha, zegt wel genoeg). Laatst had hij 500gr aan t-bone steak opgegeten, en toen was ie de dag ernaar een beetje misselijk dus bestelde die bij t ontbijt alleen maar eieren en geen toast......hmmm snap je de logica :P haha maar goed jullie hoefen dus niet bang te zijn dat ik hier verhonger! 's Avonds zit ik ook meestal ff heerlijk met hem een boerencocktail te drinken! errug lekker :D Kortom ben al erg ingeburgerd in de afrikaanse cultuur :D veel vlees en boerencocktails, wat wil een mens nog meer!

mn groep is nu lekker excursies aant doen en vanmiddag ga ik met een stelletje mee quadbiken door de Namib (woestijn)!!! erg veel zin in.

Als ik straks in kaapstad een paar daagjes vrij heb zal ik proberen wat foto's op de site te zetten! zodat jullie mee kunnen genieten van al het moois hier!

hoop dat jullie ook allemaal mooie vakanties hebben gehad en een goede zomer! (hier ist nou ontzettend koud en mistig :( )

tot snel maar weer!

kuzzie marieke

  • 17 Augustus 2009 - 09:50

    Paul:

    Hey Marieke!

    Goed om te horen dat alles goed gaat daar en dat het een beetje mooie/gezellige groep is!

    Hier schijnt het zonnetje op dit moment ook niet, maar nog wel warm.

    Suc7 met de 2e helft van de reis en ik kijk uit naar de foto's!

    Liefs,
    Paul

  • 17 Augustus 2009 - 17:55

    Lien:

    Ej meis,

    Wat leuk om je verhalen te lezen, is alleen soms wat later omdat we geen internet hebben..
    Ik het je een mail gestuurd..

    Kus

  • 17 Augustus 2009 - 20:59

    Karel En Herma:

    Hoi meissie wat een leuke verhalen weer. Hebben er van genoten. Wij weten in ieder geval dat je het ontzettend naar de zin hebt en dat we weer hele verhalen kunnen verwachten als je weer thuis bent. Het is hier lekker warm. Veel plezier en tot de volgende keer.
    Groetjes en xxxxxxxxxx van papa en mama

  • 19 Augustus 2009 - 18:04

    Lindsey:

    Wat super tof verhaal weer!! Sjonge super vet al die dieren en ook heel fijn dat je een relaxte chaufeur hebt!! Boepie is een poepie =) Whaha!! Nou pas idd maar op voor je eigen boepie met al dat eten en cocktails ;) Heel veel plezier nog! Dikke kus!

  • 20 Augustus 2009 - 15:07

    Hero En Annet:

    Wau...................w

    Ja sorry marieke maar hier hebben we weinig aan toe te voegen

    Hou je taai meissie en de groeten aan Boepie

  • 26 Augustus 2009 - 16:39

    Hermien:

    Hey Marieke,

    Mooi dat je het helemaal naar je zin hebt. Kan niet wachten om alle verhalen te horen en foto's te zien.
    Veel plezier verder!!!!

    XX

  • 28 Augustus 2009 - 14:32

    Marlies:

    Hey meis!
    Wat gaaf allemaal wat je daar meemaakt! Cool he, zo je eigen groepen op sleeptouw nemen?

    Heb voor het eerst twee weekjes vrij dus ga naar Zanzibar, hoe vet is dat!
    Hoeveel groepen krijg je nog?

    Heelveel plezier, succes en geniet van de wilde dieren, doe ik ook :)

    Liefs, tot in Breda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Namibië, Swakopmund

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Oktober 2009

Aftellen

21 September 2009

t gaat baie snel voorbij

01 September 2009

Cape Town

17 Augustus 2009

goeie morre!

07 Augustus 2009

1e reis
Marieke

Actief sinds 03 Juli 2009
Verslag gelezen: 14523
Totaal aantal bezoekers 25791

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2012 - 24 Oktober 2012

Weer op reis!!

14 Februari 2011 - 03 April 2011

Afstuderen in Malawi

14 Juli 2009 - 16 Oktober 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: