Nog 3 weken - Reisverslag uit Breda, Nederland van Marieke Wanders - WaarBenJij.nu Nog 3 weken - Reisverslag uit Breda, Nederland van Marieke Wanders - WaarBenJij.nu

Nog 3 weken

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

24 Januari 2011 | Nederland, Breda

Hoi Allemaal,

Zoals de meesten ondertussen wel weten ga ik weer richting het mooie Afrika, om precies te zijn Tanzania en Malawi :D

Voor mijn afstuderen doe ik onderzoek naar de toeristische infrastructuur in zuid Malawi, bij dit onderzoek is veldwerk natuurlijk errug belangrijk...dus vandaar mijn reisje naar Malawi :D

Omdat vliegen naar Malawi nogal duur is heb ik besloten te vliegen naar Tanzania en vanuit daar met de bus naar Malawi te gaan. Best een goede oplossing dacht ik zo....zie ook ook gelijk Tanzania :D

Ik ga samen met Ragan, zij gaat daar ook onderzoek doen voor haar afstuderen en halvewege komen er nog 2 andere meiden voor hun onderzoek bij. Dus ik zit er niet helemaal alleen, misschien een geruststelling voor sommige mensen :P

Ik vertrek 14 febr en ben terug op 3 april, kortom 7 weekjes genieten van Afrika :D

xxx

  • 24 Januari 2011 - 12:42

    Paul:

    Ik denk dat jij je ook prima gaat vermaken in je eentje hoor ;).

    Maar klinkt super! Geniet van de reis en hopelijk kan ik hier af en toe ook even genieten van de fotos en verhalen die je op deze site zet :D!

    x

  • 04 Februari 2011 - 17:11

    Nikolien:

    Heel veel plezier Marie, ga je reisverslagen weer volgen, ben benieuwd wat je allemaal gaat beleven!!

    dikke zoen

  • 07 Februari 2011 - 15:08

    Oma Monnik:

    Ik vind het heel leuk om van jou je reisverslag te ontvangen.
    Ik hoop dat je een goede reis krijgt en je studieopdracht goed uit kan voeren.
    Ik ga je volgen en de groetjes van mij.

  • 13 Februari 2011 - 19:23

    Nikolien:

    Jaaaaa morgen is het al zover!!! Hoop dat Hermien je tas kan tillen. Zie je morgen, als je me kwijt bent, ik zit dubbelgevouwen in je tas.

    dikke zoen en super veel plezier natuurlijk!!!

  • 15 Februari 2011 - 13:27

    Papa En Mama:

    Hey meissie. Fijn om te weten dat je weer veilig bent aangekomen. Eerst maar even bijtanken en dan op aan de studie. wij wensen jou hier veel succes bij. We wachten op jouw eerste verslag, is vast wel weer spannend.
    Groetjes en kuss van papa en mama

  • 17 Februari 2011 - 21:09

    Aireen:

    Ik kijk ook uit naar je verslag! ps Niko is grappig :) Liefs

  • 18 Februari 2011 - 12:15

    Nikolien:

    hmmmm bleek dat ik toch niet in je tas paste marie.......
    Ik zal het dus ook met je verslagen moeten doen dussss schiet een beetje op hahahaha.
    Heel veel plezier nog!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Afstuderen in Malawi

Recente Reisverslagen:

06 April 2011

No hullies and wollies in Aflica

15 Maart 2011

Muli bwanji

04 Maart 2011

Lower Shire Valley

20 Februari 2011

Een lange reis

24 Januari 2011

Nog 3 weken
Marieke

Actief sinds 03 Juli 2009
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 25780

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2012 - 24 Oktober 2012

Weer op reis!!

14 Februari 2011 - 03 April 2011

Afstuderen in Malawi

14 Juli 2009 - 16 Oktober 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: