nog 11 nachtjes - Reisverslag uit Erica, Nederland van Marieke Wanders - WaarBenJij.nu nog 11 nachtjes - Reisverslag uit Erica, Nederland van Marieke Wanders - WaarBenJij.nu

nog 11 nachtjes

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

03 Juli 2009 | Nederland, Erica

tja wou eigenlijk nie weer een site aanmaken omdat ik waarschijnlijk toch bijna geen toegang tot internet heb, maar....na aandringen van bepaalde mensen :P toch maar weer een site aangemaakt.

kheb maar voor een algemene naam gekozen zodat ik deze site int vervolg voor al mn reizen kan gebruiken (ja ik hoop er nog meer te maken :P)

nog 1,5 week in nederland ff afscheid nemen van alles en iedereen en vooral nog ff lekker feesten en dan richting zuidelijk afrika :D :D :D :D

eenmaal daar waarschijnlijk weinig tijd en kans om een berichtje te schrijven aangezien ik hard an die arbeid moet! maar goed, ik zal mn best doen

dag dag

• 06 Juli 2009 - 18:09

Nikolien:

Hey Marieke,

t schiet al mooi op!!!
    Hoop dat je een super tijd gaat krijgen en dat je af en toe je verhalen hier neer zet zodat we een idee hebben wat je allemaal doet.

Dikke zoen Nikolien (en Jan en Fleur)

• 08 Juli 2009 - 15:59

Paul:

Hij staat bij m'n favorieten hoor... Ik spreek je waarschijnlijk binnenkort nog wel even, maar iig super veel plezier!!! Ik ga ervanuit dat wanneer je hier geen verhalen neerzet, je je prima vermaakt!

• 08 Juli 2009 - 16:49

Martine:

Hej Marieke,

Veel succes in Zuid Afrika. Ben benieuwd naar je ervaringen.

XXX

• 09 Juli 2009 - 15:41

Tanja:

Wiehoe!!
    ik zit front row hoor, om al die spannende Afrikaanse verhalen van je te horen!!
    Geniet er van! en ik hoop dat je een geweldige tijd tegemoet gaat!

Dikke kus

• 09 Juli 2009 - 20:59

Anky:

Hé Marieke,
    Ik heb mijn emailadres ingevuld, nu is het aan jou om ons allemaal op de hoogte te houden!

Ik hoop dat je wat tijd en mogelijkheden hebt om wat te plaatsen, want ik reis graag met je mee!

Heel veel plezier gewenst in elk geval, komt vast goed!

Liefs Anky