nu gaat het gebeuren!!!! - Reisverslag uit Erica, Nederland van Marieke Wanders - WaarBenJij.nu nu gaat het gebeuren!!!! - Reisverslag uit Erica, Nederland van Marieke Wanders - WaarBenJij.nu

nu gaat het gebeuren!!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

13 Juli 2009 | Nederland, Erica

Jaaaaa nog een paar uurtjes en ik zit in het vliegtuig richt zuid-afrika :D

kheb mn tas gepakt, ben er helemaal klaar voor!!!

spannend spannend spannend :P

kzal proberen zo snel mogelijk een berichtje vanuit zuid-afrika te sturen!!!

hasta la vista baby.....tot 16 oktober allemaal!

• 13 Juli 2009 - 20:42

Brenda:

hey mariek
    ik wens je een goede reis en veel plezier in afrika en geniet er van.
    tot oktober
    liefs brenda

• 13 Juli 2009 - 21:17

Dennis:

He nichtje heeeeeeeeeel veeeeeeeel plezier, en vollop genieten.
    Groeten en tot horens.

• 14 Juli 2009 - 14:13

Herma:

Hoi Marieke, fijn om te weten dat je goed bent aangekomen. Doe de dikke trui maar aan en geniet van alles. Heel veel plezier en groetjes van papa en mama. Tot horens

• 14 Juli 2009 - 19:10

Daniëlle:

Waaaah Spannend!!!
    Hoe is het daar in Cape Town, al aan het genieten van de Tafelberg of mss Masiphumele ;)Nou laat ze een poepie ruiken en vooral genieten. Oh safari´s, ben een beetje jaloers. Hoop dat je snel foto's erop kan zetten.
    Kuzz Daan

• 14 Juli 2009 - 19:21

Daniëlle:

Waaaah Spannend!!!
    Kuzz Daan

• 15 Juli 2009 - 10:41

Randi Candy:

Heeey Marikikie!

Heel veel plezier lieve schat en geniet ervan! Dat je maar veel mag zien! Ik denk dat ze daar ook heus wel tequilla hebben..

Dikke xxx

• 16 Juli 2009 - 07:39

Marco En Jolanda:

Hé Marieke, we wensen je een onwijs gave tijd, geniet ervan, enne pas goed op je fototoestel hé!

Groetjes Marco Jolanda Jordy en Kiran

• 17 Juli 2009 - 08:29

Richard:

Hey Marieke,

heel veel plezier tijdens je nieuwe trip! T is niet meer gelukt om te gaan stappen, maar dat doen we dan wel weer als je over 91 dagen terug bent! geniet ervan!

x

• 17 Juli 2009 - 15:54

Nikolien:

Lieve marieke,

ik heb nog geprobeerd je te bellen maar helaas kreeg je voice mail. Wel later je mams nog even gesproken maar toen zat jij al lang in het vliegtuig. Nou meid geniet geniet geniet en super veel plezier!!!

Dikke zoen Nikolien

• 18 Juli 2009 - 18:02

Tanja:

have fun en hou me op de hoogte!!

dikke kus

• 22 Juli 2009 - 05:07

Monique:

Hoihoi daar,alles goed daar, hoop dat je het er naar je zin hebt maar vooral gaat genieten van deze super reis,groetjes en dikke smok van deze kant.XXX

• 22 Juli 2009 - 20:06

René:

Hey marie!
    Hoe is ie, en vermaak je je daar een beejte?
    Komt bij ook altijd wel goed! haha
    Ik kwam er vant weekend achter dak vandaag al op vakantie ga!! Komt je bekend voor heh zoiets!!
    Ga morgen om 5 uur vliegen. Heb er zin aan haha! Nou tot laterz en veel plezier!!
    kus
    René

• 24 Juli 2009 - 03:23

Crissy:

Hasta la vista!!!

Ik ga je zeker volgen chick!!!
    Laat me snel horen hoe het is ok??!!
    Succes met alles en ik denk aan je!!! (K)

• 24 Juli 2009 - 14:07

Richard En Angelien+:

Hallo Marieke hoop dat alles goed gaat daar, een hele leuke werk vakantie het is in nederland toch maar prut weer veel groetjes van ons allemaal